Vilkår for retur og refusjon

Vår returrett varer i 14 dager, noe som betyr at du har 14 dager fra mottak av varene dine til å kontakte oss dersom du ønsker å returnere varene. Dessverre, hvis det har gått 14 dager siden kjøpet ditt, kan vi ikke tilby deg refusjon eller bytte. For å være kvalifisert for retur må varen din være ubrukt (umontert) og i samme stand som du mottok den. Det må også være i originalemballasjen. Du må kontakte oss før du returnerer en vare, hvis du ikke klarer å gjøre dette, kan vi kanskje ikke behandle en refusjon. Vi er ikke ansvarlige for varer som returneres uten forutgående kontakt eller autorisasjon fra oss selv som er skadet eller tapt.

Retur autorisert

Når vi har autorisert returen, vil du motta en e-post fra vårt returteam med returnummeret ditt og instruksjoner om hva som skjer videre. Vi vil tillate 30 dager fra mottak av denne e-posten for varene å bli returnert til vårt lager, deretter vil refusjoner bli foretatt etter vårt skjønn og varer som returneres eller returneres utenfor denne tidsrammen eller uten forhåndsgodkjenning kan bli nektet og returnert til avsenderen , noe som kan føre til at du blir ansvarlig for et tilleggsgebyr fra kurerne. Vi refunderer ikke bestillinger før den returnerte varen er akseptert og behandlet av vårt lager.

Original emballasje

Hvis den returnerte varen er BRUKT, SKADET eller ikke i den ORIGINALE EMBALLASJONEN, vil vi ikke kunne tilby full refusjon og vil bli belastet med 30 % av den opprinnelige kjøpesummen for å dekke det faktum at vi ikke lenger kan selge den. Før du returnerer varen din, anbefaler vi at du tar bilder av varen og emballasjen som en visuell representasjon av dens tilstand. Ved transportskade med en visuell oversikt over varens tilstand før den ble sendt, fremskynder det returprosessen og forhindrer at en returnert vare blir avvist på grunn av skade.Vi godtar ikke produkter som er farlige materialer eller brennbare væsker eller inneholder gasser. Vennligst sørg for at alle produkter som krever bensin har tankene tømt og at batterikabelen er frakoblet i tilfelle batteridrevne varer. For å fullføre returen din trenger vi en kvittering eller kjøpsbevis. Ta kontakt med kundeservice før du returnerer varen din slik at vi er klar over returen, kan unnlatelse av å gjøre dette føre til en forsinkelse i behandlingen av refusjonen.

Hvordan fungerer det med reparasjoner, hvor går jeg?

For reparasjon og vedlikehold av produktet ditt kan du gå til avdelingen i Halsteren (kun etter avtale). Vi kan ikke garantere at produktet ditt blir laget direkte på stedet. Vi kan bare hjelpe deg hvis varen er kjøpt hos oss. Vi gir også garanti på alt vårt reparasjonsarbeid. Vi gir 50% rabatt på timelønn til våre kunder! i stedet for 60,- betaler du som kunde hos BWW 2INVEST N.V. kun € 30,- per time (ekskl. deler). Er det noe vi ikke kan fikse med en gang? Vi vil da sørge for at produktet ditt er klart innen 15 virkedager. Du kan deretter hente produktet ditt igjen.

Produktet returnert etter 14 dager fordi det er defekt?

Noen ganger får vi varer tilbake fordi de er defekte. Etter kontroll fra våre ansatte viser dette seg å være feil i 99 % av tilfellene. Ofte er kjøretøyene ikke riktig montert eller batteriet er ikke ladet eller rett og slett ikke tilkoblet. Hvis du returnerer en vare på grunn av en mangel, men den viser seg å være i orden, belaster vi arbeids- og administrasjonskostnader. Kostnadene for å returnere varen er også for kundens regning. Hvis kjøretøyet viser seg å være defekt under garantien, vil vi reparere og returnere varen innen 15 virkedager. Dersom kjøretøyet ikke lenger kan repareres, får du en kupong for dette.

Samling

I sjeldne tilfeller vil vi ordne returen, og vi vil informere deg om eventuelle gebyrer du kan være ansvarlig for før vi avtaler henting med kureren (returkostnader pluss håndteringsgebyrer på €20 til €40 kan påløpe avhengig av omstendighetene.Returkostnadene kan påløpe varierer avhengig av størrelsen på produktet og bestemmes av vårt budfirma), vil du bli varslet før vi arrangerer henting. Vi avtaler en passende dag med deg, men vi kan ikke gi et spesifikt tidspunkt for henting av budet. Går du glipp av hentingen, må vi ta betalt for dette, da vi blir belastet for den tapte hentingen. Hvis du tror du ikke får være med på samlingen, vennligst gi beskjed så snart som mulig, så prøver vi å kansellere samlingen, men dersom dette ikke er mulig vil vi belaste den tapte innsamlingen.

Spor og spor

Hvis du ordner returen selv, anbefaler vi at du bruker en sporbar tjeneste da vi ikke kan holdes ansvarlig for returer som går tapt under transport. Hvis vi ordner returen, vil du bli belastet et gebyr som vil dekke kurerens kostnader samt et administrasjonsgebyr, det vil bli trukket fra refusjonen din, kundeservice vil varsle deg før du avtaler returen. Produktet forblir ditt til det er vellykket mottatt, gjennomgått og signert av et medlem av vårt lagerpersonale.

Fikk retur

Når returen er mottatt og inspisert, sender vi deg en e-post for å informere deg om at vi har mottatt den returnerte varen. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avvisning av refusjonen eller butikkkreditten. Hvis du blir godkjent, tar vi sikte på å behandle refusjonen din innen 5 virkedager. En kreditt vil automatisk bli brukt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmåten innen 3–7 virkedager, avhengig av betalingsmåten din. Hvis du ennå ikke har mottatt en refusjon, må du først sjekke bankkontoen din på nytt. Ta kontakt med kredittkortselskapet ditt, det kan ta en stund før refusjonen er offisielt overført. Kontakt deretter banken din. Det er ofte noe behandlingstid før refusjon bokføres. Hvis du har gjort alt dette og du fortsatt ikke har mottatt refusjonen, vennligst kontakt oss på service@berghofftoys.com

Henting og retur (mislykkede innsamlinger)

Hvis du returnerer en vare av en eller annen grunn varen må pakkes, vil en kurer nekte å hente varen hvis den ikke er forsvarlig pakket, og vi vil belaste for mislykkede hentinger. Det er ditt ansvar å sørge for at varen er forsvarlig pakket inn, og vi krever din bekreftelse på at dette er tilfelle før vi avtaler henting hos oss. Vi anbefaler på det sterkeste at du oppbevarer esken som varen ble mottatt i.